Przejdź do treści
Przejdź do treści

Zarządzanie przez cele

Zarządzanie przez cele

Mając dobrze zdefiniowaną strategię (używając SWOT’a, BMC czy analizy PEST) trzeba ją efektywnie wdrożyć. Zarządzanie organizacją, kierując się strategią, w zmieniającym się środowisku jest niemałym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorstwa, szczególnie takiego które szybko i dynamicznie rośnie.

Cele są jednym z czynników motywacyjnych. Dzięki jasnemu systemowi celów pracownik wie czego się od niego oczekuje, potrafi określić czy osiągnął sukces lub czy potrzebne są działania korygujące, aby go osiągnąć. Zarząd jest w stanie monitorować wdrażanie strategii i podejmować w odpowiednim czasie niezbędna decyzję mające wpływ na dalszy rozwój firmy.

Dzięki zarządzaniu przez cele możesz:

  • wyznaczyć konkretne mierniki, punkty kontrolne i terminy
  • zmotywować pracowników do działania
  • w sprawiedliwy sposób obliczyć np. wartość premii

powrót

 

Nawigator szkolenia
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.