Chcesz poznać zasady funkcjonowania modelu komunikacyjnego DiSC?
Działać jako trener lub facylitator w jednym z najbardziej popularnych na świecie systemów?
Otrzymać międzynarodowy certyfikat?
Zapisz się na szkolenie:
Lidka – 796 021 533; Małgosia 604 102 685; Sławek 604 100 613
Szkolenie może być dofinansowane w Bazie Usług Rozwojowych
W formule stacjonarnej -23-24.04.2024
online – 21-22.03.2024 oraz 25-26.04.2024
online weekendowo 06-07.04.2024 oraz 04-05.05.2024
online wieczorowo 08.04, 10.04, 12.04, 16.04, 18.04.2024 oraz 29.04, 30.04, 06.05, 08.05, 10.05.2024
Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne, aby głębiej zrozumieć sposób funkcjonowania ludzi, różnice w ich zachowaniu, wpływ na skuteczność działania, relacje interpersonalne. Idąc krok dalej dowiesz się, jak można modyfikować zachowania, adaptować je do konkretnej sytuacji tak, aby stać się bardziej efektywnym w realizacji zadań i wybierać trafniejsze strategie interpersonalne. Dzięki tej wiedzy będziesz mógł w praktyczny sposób wspierać rozwój pracowników, zespołów i organizacji.
• Poznasz budowę raportu i modelu teoretycznego DiSC
• Nauczysz się interpretować raport DiSC
• Dowiesz się w jaki sposób prowadzić sesję informacji zwrotnych
• Poznasz możliwości wykorzystania raportów DiSC w pracy indywidualnej i grupowej
• Dowiesz się w jaki sposób wykorzystując raporty można wzbogacić i pogłębić inne formy wspierania rozwoju i zmiany (coaching, treningi, oceny okresowe itp.)
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do stylów zachowań w pracy DiSC – historia
- 4 style zachowań i ogólne preferencje dla każdego stylu
- Rozpoznawanie stylu innych osób
- Atuty i nadużycia stylów
- Budowa modelu teoretycznego DiSC
- Przedstawienie budowy raportów
- Analiza i interpretacja raportów uczestników
- Naukowa weryfikacja raportów DiSC
- Nauka umiejętności dostosowania komunikacji do stylów innych osób
- Modele pracy z raportem
- Schemat sesji informacji zwrotnej
- Poszczególne etapy sesji informacji zwrotnej
- Ćwiczenie stawiania hipotez i formułowania pytań
- Identyfikowanie obszarów rozwojowych klientów
- Zastosowania narzędzia w pracy indywidulnej, grupowej i z organizacjami
- Podsumowanie i pożegnanie
Koszt szkolenia od osoby:
– 2.500,00 +23% VAT (3.075,00 brutto) w wersji stacjonarnej
– 2.200,00 +23% VAT (2.706,00 brutto) w wersji zdalnej
Serdecznie zapraszamy!