Przejdź do treści

Szkolenie certyfikacyjne DiSC HR Business Partner bezpośrednio i zdalnie

    Chcesz poznać zasady funkcjonowania modelu komunikacyjnego DiSC?
    Działać jako trener lub facylitator w jednym z najbardziej popularnych na świecie systemów?
    Otrzymać międzynarodowy certyfikat?

    Zapisz się na szkolenie:
    Lidka – 796 021 533; Małgosia 604 102 685; Sławek 604 100 613 

    Szkolenie może być dofinansowane w Bazie Usług Rozwojowych
    W formule stacjonarnej -23-24.04.2024
    online – 21-22.03.2024 oraz 25-26.04.2024
    online weekendowo 06-07.04.2024 oraz 04-05.05.2024
    online wieczorowo 08.04, 10.04, 12.04, 16.04, 18.04.2024 oraz 29.04, 30.04, 06.05, 08.05, 10.05.2024

    Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne, aby głębiej zrozumieć sposób funkcjonowania ludzi, różnice w ich zachowaniu, wpływ na skuteczność działania, relacje interpersonalne. Idąc krok dalej dowiesz się, jak można modyfikować zachowania, adaptować je do konkretnej sytuacji tak, aby stać się bardziej efektywnym w realizacji zadań i wybierać trafniejsze strategie interpersonalne. Dzięki tej wiedzy będziesz mógł w praktyczny sposób wspierać rozwój pracowników, zespołów i organizacji.

    • Poznasz budowę raportu i modelu teoretycznego DiSC
    • Nauczysz się interpretować raport DiSC
    • Dowiesz się w jaki sposób prowadzić sesję informacji zwrotnych
    • Poznasz możliwości wykorzystania raportów DiSC w pracy indywidualnej i grupowej
    • Dowiesz się w jaki sposób wykorzystując raporty można wzbogacić i pogłębić inne formy wspierania rozwoju i zmiany (coaching, treningi, oceny okresowe itp.)

    Program szkolenia:

    1. Wprowadzenie do stylów zachowań w pracy DiSC – historia
    2. 4 style zachowań i ogólne preferencje dla każdego stylu
    3. Rozpoznawanie stylu innych osób
    4. Atuty i nadużycia stylów
    5. Budowa modelu teoretycznego DiSC
    6. Przedstawienie budowy raportów
    7. Analiza i interpretacja raportów uczestników
    8. Naukowa weryfikacja raportów DiSC
    9. Nauka umiejętności dostosowania komunikacji do stylów innych osób
    10. Modele pracy z raportem
    11. Schemat sesji informacji zwrotnej
    12. Poszczególne etapy sesji informacji zwrotnej
    13. Ćwiczenie stawiania hipotez i formułowania pytań
    14. Identyfikowanie obszarów rozwojowych klientów
    15. Zastosowania narzędzia w pracy indywidulnej, grupowej i z organizacjami
    16. Podsumowanie i pożegnanie

    Koszt szkolenia od osoby:
    2.500,00 +23% VAT (3.075,00 brutto) w wersji stacjonarnej
    2.200,00 +23% VAT (2.706,00 brutto) w wersji zdalnej

    Serdecznie zapraszamy!