Cele szkolenia
- Zdobycie umiejętności świadomego i efektywnego wykorzystywania social mediów w strategii marketingowej
- Poznanie narzędzi i technik dotarcia oraz utrzymywania klientów poprzez social media
- Zdobycie umiejętności skutecznego budowania swojej marki i prezentowania oferty w social mediach
- Zdobycie umiejętności planowania i wdrażania dopasowanej do potrzeb firmy i rynku strategii social
Dla kogo?
- Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się sprawnie i efektywnie budować markę w social mediach.
Program szkolenia
- WSTĘP DO SOCIAL MEDIA
- Możliwości social mediów i ich rola w budowaniu wizerunku i sprzedaży
- Co to jest EdgeRank? Jak Facebook dobiera treści na news feedzie?
- Facebook jako miejsce spotkań sektora B2C
- Jakie zmiany wprowadził Facebook ostatnio i co z tego wynika?
- Dla kogo Facebook? Dla kogo Instagram? Różnice w platformach i grupach odbiorców
- TWORZENIE POSTÓW I ZARZĄDZANIE PROFILAMI
- Czym jest Business Manager i jakie ma możliwości?
- Konfiguracja fanpage’a i profilu na Instagramie.
- Kim jest nasz odbiorca i jak go znaleźć w Social Mediach? – warsztat.
- Budowanie społeczności – jak pozyskać fanów i utrzymać ich uwagę?
- DO’s & DONT’s w social mediach.
- Dostępne formaty postów.
- Jak tworzyć posty i jak je zaplanować?
- Czym jest angażujący post? Jak ocenić skuteczność publikowanych treści?
- Laboratorium inspiracji: zestaw najlepszych przykładów.
- Monitoring działań konkurencji w SM.
- STRATEGIA
- Kluczowe rodzaje postów uwzględnione w strategii z uwzględnieniem identyfikacji wizualnej. Przykładowe kreacje.
- Facebook czy Instagram? Waga platform w strategii social.
- Harmonogram – jak go budować i kiedy publikować?
- Budowanie zaangażowania i organicznego wizerunku marki – zbudowanie strategii w postaci dokumentu.
- Akcje specjalne – możliwości, konkursy, influencerzy, live. Zestaw przykładowych akcji do zbudowania „zaplecza”.
Nasze metody pracy
ćwiczenia, studia przypadków, gry symulacyjne, odgrywanie scenek, praca w małych zespołach, miniwykład
Jakie korzyści dla uczestnika?
- Zdobycie wiedzy i umiejętności skutecznego budowania wizerunku i sprzedaży z wykorzystaniem social mediów
- Zwiększanie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych dzięki umiejętnemu planowaniu i realizowaniu strategii social
Czas trwania, miejsce
Szkolenie jednodniowe – 8 godzin szkoleniowych
Nasz adres: Poznań, ul. Wojskowa 6 apt. B7
Koszt
Cena za jedną osobę 800 zł + VAT
Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Uljasz
e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl
tel. 796 021 533