Przejdź do treści

Social Media – jak zaistnieć na Facebooku i Instagramie

Cele szkolenia

  • Zdobycie umiejętności świadomego i efektywnego wykorzystywania social mediów w strategii marketingowej
  • Poznanie narzędzi i technik dotarcia oraz utrzymywania klientów poprzez social media
  • Zdobycie umiejętności skutecznego budowania swojej marki i prezentowania oferty w social mediach
  • Zdobycie umiejętności planowania i wdrażania dopasowanej do potrzeb firmy i rynku strategii social

Dla kogo?

  • Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się sprawnie i efektywnie budować markę w social mediach.

Program szkolenia

  • WSTĘP DO SOCIAL MEDIA
    •  Możliwości social mediów i ich rola w budowaniu wizerunku i sprzedaży
    • Co to jest EdgeRank? Jak Facebook dobiera treści na news feedzie?
    • Facebook jako miejsce spotkań sektora B2C
    • Jakie zmiany wprowadził Facebook ostatnio i co z tego wynika?
    • Dla kogo Facebook? Dla kogo Instagram? Różnice w platformach i grupach odbiorców
  • TWORZENIE POSTÓW I ZARZĄDZANIE PROFILAMI
    • Czym jest Business Manager i jakie ma możliwości?
    • Konfiguracja fanpage’a i profilu na Instagramie.
    • Kim jest nasz odbiorca i jak go znaleźć w Social Mediach? – warsztat.
    • Budowanie społeczności – jak pozyskać fanów i utrzymać ich uwagę?
    • DO’s & DONT’s w social mediach.
    • Dostępne formaty postów.
    • Jak tworzyć posty i jak je zaplanować?
    • Czym jest angażujący post? Jak ocenić skuteczność publikowanych treści?
    • Laboratorium inspiracji: zestaw najlepszych przykładów.
    • Monitoring działań konkurencji w SM.
  • STRATEGIA
    • Kluczowe rodzaje postów uwzględnione w strategii z uwzględnieniem identyfikacji wizualnej. Przykładowe kreacje.
    • Facebook czy Instagram? Waga platform w strategii social.
    • Harmonogram – jak go budować i kiedy publikować?
    • Budowanie zaangażowania i organicznego wizerunku marki – zbudowanie strategii w postaci dokumentu.
    • Akcje specjalne – możliwości, konkursy, influencerzy, live. Zestaw przykładowych akcji do zbudowania „zaplecza”.

Nasze metody pracy

ćwiczenia, studia przypadków, gry symulacyjne, odgrywanie scenek, praca w małych zespołach, miniwykład

Jakie korzyści dla uczestnika?

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności skutecznego budowania wizerunku i sprzedaży z wykorzystaniem social mediów
  • Zwiększanie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych dzięki umiejętnemu planowaniu i realizowaniu strategii social
Czas trwania, miejsce

Szkolenie jednodniowe –  8 godzin szkoleniowych

Nasz adres: Poznań, ul. Wojskowa 6 apt. B7

Koszt

Cena za jedną osobę 800 zł + VAT

                                                                                                                                                    

Po bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu:

Katarzyna Uljasz

e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl

tel. 796 021 533