Cele szkolenia

  • poznanie zasad obsługi klienta
  • poznanie różnic komunikacyjnych pomiędzy klientami
  • pewne zachowanie w sytuacjach sprzedażowych

Dla kogo?

pracownicy działów sprzedaży, osoby zajmujące się obsługą klienta

Program szkolenia

  • Styl komunikacji klienta i jego znaczenie
  • Co to znaczy profesjonalna obsługa klienta?
  • Jak przywitać klienta, aby dobrze czuł się w miejscu sprzedaży?
  • Proces sprzedaży – metoda OPEN i klasyczne etapy rozmowy sprzedażowej
  • Trudne sytuacje w rozmowie z klientem, kanon zachowań i reguły
  • Postępowanie z zastrzeżeniami zgłaszanymi przez klienta
  • Postępowanie w trakcie reklamacji i zwrotów
  • Telefoniczna obsługa klienta

 

Nasze metody pracy

Podczas szkolenia uczestnicy biorą udział w scenkach odgrywanych w małych grupach, oraz nagrywanych i odtwarzanych na forum.

Jakie korzyści dla uczestnika?
•poznanie własnych predyspozycji, ograniczeń i umiejętne ich wykorzystanie
•uodpornienie się na „gry” stosowane przez klientów
•umiejętność postępowania w trudnych sytuacjach

Czas trwania, miejsce

Szkolenie dwudniowe
Poznań ul. Wojskowa 6 apt. B7 sala morska