Cele kursu
  • Poznanie narzędzi radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas sprzedaży
  • Zdobycie wiedzy na temat prowadzenia kolejnych etapów procesu sprzedaży
  • Zdobycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
Dla kogo?
  • Osoby zajmujące się sprzedażą i obsługą klienta
Program kursu
  • Ogólne zasady sprzedaży
    • Jakie są „złote reguły” rządzące sprzedażą
  • Kompetencje sprzedawcy
    • Kim ma być sprzedający? Jakie kompetencje są mu potrzebne?
    • Obalanie mitów na temat sprzedawców
  • Etapy procesu sprzedaży
    • Etap wstępny – rozpoczęcie rozmowy sprzedażowej:

      Jak ważne jest pierwsze wrażenie osoby kupującej, nie dotyczy to tylko wizerunku sprzedawcy, liczy się ogólne wrażenie, miejsce, sposób wypowiadania się, łatwość dostępu itp.

    • Etap analizy potrzeb:

      Aby zaproponować klientowi dany produkt, sprzedający powinien rozpoznać potrzeby klienta, w innym przypadku propozycja sprzedaży może być nieudana. To bardzo ważny, a często zaniedbywany temat

    • Etap rozwiązywania problemów klienta i prezentowania oferty:

      Rozpoznanie problemów klienta, jeśli można je rozwiązać za pomocą oferowanego produktu lub usługi, oznacza 100% szansę na sprzedaż. Wówczas etap prezentowania oferty stanowi formalność

    • Etap rozwiewania zastrzeżeń i finalizowania sprzedaży:

      W większości przypadków, zainteresowani klienci będą zgłaszali zastrzeżenia do produktu, jego ceny itp. Nie należy z tym walczyć, ale można zastrzeżenia wykorzystać dla swoich celów i sfinalizować dzięki nim szybciej sprzedaż

  • Obsługa klienta
    • Kiedy klient jest zadowolony, a kiedy nie?
    • Co sprawia, że czuje się obsłużony profesjonalnie, a kiedy mu tego brakuje?
    • Jakie typy klientów można spotkać i jak z nimi rozmawiać?
    • Jakie są trudne sytuacje w kontakcie z klientem, jak sobie z nimi radzić?

Kurs prowadzą nasi doświadczeni trenerzy Ewa Gordziej-NiewczykAnna Nowak, Małgorzata Kośmicka oraz Sławomir Kośmicki

Jakie korzyści dla uczestnika?
  • Zwiększenie skuteczności sprzedaży
  • Praktyczny trening kontaktów z klientem
  • Lepsze radzenie sobie z zastrzeżeniami i trudnymi sytuacjami
  • Lepsze zrozumienie klientów
Czas trwania, miejsce

6 dni po 8 godzin (9-17:00)

Kurs realizowany w ramach trzech zjazdów w siedzibie naszej firmy lub w innym preferowanym przez Państwa miejscu

Nasz adres: Poznań, ul. Wojskowa 6 apt. B7

 

                                                                                                                

Bliższe informacje oraz zapisy:

Katarzyna Uljasz

e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl

tel. 796 021 533