Cele szkolenia: 

  • zdobycie wiedzy na temat tworzenia strategii rozwoju firmy,
  • Poznanie pojęcia value proposition (propozycja wartości) i jego praktycznego wykorzystania w biznesie
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii dla własnej firmy metodami innowacyjnymi

Dla kogo?

  • członkowie zarządu, właściciele, menedżerowie wyższego szczebla odpowiedzialni za tworzenie strategii dla swojej firmy lub jej działów
  • osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem

Program szkolenia

  • analiza otoczenia i wnętrza firmy – podstawowe narzędzia
  • segmentacja rynku dla produktów firmy
  • analiza konkurentów
  • narzędzia innowacyjnego tworzenia strategii
  • pojęcie propozycja wartości “Value proposition” i jego znaczenie dla klienta
  • propozycja wartości – tworzenie dla konkretnych przypadków
  • nie klienci
  • kanwa strategii
  • diagram czterech działań

Szkolenie prowadzą Piotr Babst oraz Sławomir Kośmicki, obaj są praktykami biznesu, którzy potrafią łączyć bogatą wiedzę z doświadczeniem zdobytym w codziennej pracy

Nasze metody pracy

Praca w grupach, studia przypadków, gry symulacyjne, praca w małych zespołach. Podczas szkolenia opieramy się na danych rzeczywistych firm, dzięki temu uczestnicy będą mogli w łatwy sposób przenieść te doświadczenia do swojej organizacji.

Jakie korzyści dla uczestnika?

Podczas szkolenia zdobędziesz umiejętność wypracowania przewagi nad konkurencją, poznasz koncepcję value proposition – propozycja wartości, będziesz miał możliwość stworzenia unikalnej propozycji wartości dla swojej firmy, poznasz sposoby na zwiększenie zyskowności firmy, nabędziesz umiejętność tworzenia własnych modeli biznesowych.
Dzięki szkoleniu będziesz potrafił tworzyć “kanwę strategii” dla swojego przedsięwzięcia, optymalizować ją oraz wypracowywać propozycję wartości dla swojego biznesu.

Uczestnicy szkolenia otrzymają dostęp do materiałów dydaktycznych używanych w trakcie zajęć.

Czas trwania, miejsce

2 dni po 8 godzin (9-17:00)

Kurs realizowany w ramach jednego zjazdu w siedzibie naszej firmy lub w innym preferowanym przez Państwa miejscu

Nasz adres: Poznań, ul. Wojskowa 6 apt. B7

Koszt

Cena za jedną osobę 1 260 zł + VAT

value proposition, propozycja wartości strategia firmy

                                                                                                                                      

Bliższe informacje oraz zapisy:

Katarzyna Uljasz

e-mail: k.uljasz@navigator.com.pl

tel. 796 021 533